Poslední den

26. května 2016 v 19:55 | Ina |  Ze světa kolem
Dnešní den mi přišel snad nekonečnej. Občas se divím, kolik se toho za jeden den dá stihnout a zažít, ale vlastně pokaždé, co se probudím brzy, nebo musím dřív vstávat, přijde mi, že ten den má 48 hodin. Už ráno jsem musela být v 9:45 na úřadu práce, abych se mohla odhlásit. Šla jsem k nám na vlak a hned v podchodu jsem slyšela nějaké hlasy. U východu stály dvě maminky se dvěma dětmi. Malý chlapeček (mohly mu být tak dva roky) už na mě ukazoval a mamince říká "pán!" natož maminka mu opáčila "paní!" Asi to mělo znamenat, že se svojí fazónou mám něco udělat, abych nevypadala jako pán. A to se o knírek poctivě starám, aby nebyl vidět! Chlapeček se asi hned chtěl kamarádit, a tak na mě volal "Ahoj!", tak jsem mu odpověděla a maminky se zasmály s formálním "dobrým dnem".

Hned na další zastávce nastoupila místní mateřská školka. Dvě z učitelek tam učily už když jsem tam byla i já a třetí je moje kolegyně zpěvačka, a tak jsme se opět pozdravily a prohodily pár slov. Děti měly namířeno do útulku předat nějaké vyřazené deky a krmivo pro tamní chlupaté obyvatele. O další dvě zastávky už jsem ale vystupovala a spěchala do "Klubu přátel nezaměstnaných". Byla jsem tam sotva pět minut, protože vyřazení z evidence je banalita. S potřebnými papíry jsem běžela na dřívější autobus a zaradovala jsem se, že ještě vše stihnu zařídit dřív, než jsem čekala.

Zhruba uprostřed cesty vymysleli úplně novou naprosto nesmyslnou zastávku. Autobus, který vždycky stavěl jen na náměstí, zajíždí ještě na vlakové nádraží, na které se dá během snad pěti minut dostat z náměstí. No dobrá... Když se autobus otočil, aby mohl úplně zbytečnou zajížďku dokončit, nějaký mladík stál u cesty a autobus si fotil. Znám tedy lepší věci, které do fotek zachytit, ale třeba to byl vášnivý sběratel fotek různých vehiklů. Těžko říct. Každopádně řidič u něj zastavil a vytknul mu, že si nepřeje, aby jej fotil a před jeho zraky musel fotku smazat a jelo se vesele dál.

Na zdravotní pojišťovně jsem přišla o kartičku pojištěnce. Nahradila ji teď plachta o formátu A4, která kousek plastu má nahradit v případě potřeby ošetření ale jen a pouze do této neděle. Od neděle do další neděle jsem si zaplatila cestovní pojištění v případě, že by se náhodou nedej bože něco stalo, než budu mít novou pojišťovnu. Tímto vlastně můžu považovat vše za vyřízené. Holanďané přijedou zítra večer kolem osmé (když to dobře půjde) a v neděli ráno odjíždíme vstříc novému životu. No... začínám se trochu bát a mám smíšené pocity, ale pořád říkám, že se tu s nikým neloučím, vždy se můžu vrátit a také nebudu nakonec tak daleko.

Tudíž toto je můj poslední příspěvek na území Čech a ty další už budou jen popisovat, jak to vypadá jinde. Třeba to někomu pomůže, pokud se chystá také odstěhovat do jiné země. Určitě se tu i v budoucnu zmíním, co vše jsem musela zařídit a pod. Teď už ale jen přežít cestu a těšit se jen na to dobré.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

povinně si každý klikne... pro mě na památku... :)

click...

Komentáře

1 Zdebra Zdebra | Web | 26. května 2016 v 20:02 | Reagovat

Pán :-D
To je náhoda. U nás v busu dnes jela škola z vedlejší dědiny. :-D Na dopravní hřiště. A zpátky jeli v poledne. To my jsme jezdívali v deset a pak se ještě učili!
To se mi ještě nestalo, abych někde viděla řidiče, co tak nadával kvůli fotce. :-D
Plachta o formátu A4 :-D
Přeju hodně štěstí v zemi zaslíbené!

2 Ina Ina | Web | 26. května 2016 v 20:27 | Reagovat

[1]: No jo... pán. Asi bych si měla nechat narůst plnovous. Pravda... to je spíš plachtička :D
Díky!

3 Eleanor Eleanor | E-mail | Web | 28. května 2016 v 17:39 | Reagovat

Teda náhodou brouzdám blogovým světem a po letech jsem narazila opět na tvůj blog, Inčo, nestačím se divit. Přeji ti tam hodně štěstí!!! :)

4 Ina Ina | Web | 2. června 2016 v 19:13 | Reagovat

[3]: Elča! Mockrát děkuju. Ani jsem nevěděla, že máš ještě blog. Sice jiný, ale že ještě píšeš!

5 Eleanor Eleanor | E-mail | Web | 2. června 2016 v 21:46 | Reagovat

[4]: no, spis jsem pred rokem zase zacala :) ja taky netusila, ze jeste pises :D

6 Ina Ina | Web | 3. června 2016 v 20:36 | Reagovat

[5]: Já právě přestala v 2012, 2013 tu nemám žádnej článek, 2014 jsem se o to pokoušela a zase přestala a letos jsem se zase rozhodla začít a od března se mi to už daří :D chtěla jsem původně začít jinde, ale pak mi to bylo líto zahodit těch 10 let :D

7 Eleanor Eleanor | E-mail | Web | 3. června 2016 v 21:47 | Reagovat

[6]: Me stare ja jsem take smazat nedokazala, ale mam i nove :) nicmene tento designe je nadherny a do clanku se take pustim. Zivot v Nizozemi zni zajimave :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.